Pomoc przy rejestracji firmy

 

Rejestracja firmy nie jest bardzo skomplikowanym zadaniem, ale wymaga podjęcia odpowiednich decyzji i prawidłowego dopełnienia pewnych formalności. Jeśli nie chcesz, by start Twojego biznesu był problematyczny, warto skorzystać z profesjonalnego wsparcia już przy zakładaniu działalności. Świadczona przez nas pomoc w rejestracji firmy pomoże Ci zacząć pewnie i bez komplikacji.

Wszelkie formalności dotyczące procesu rejestracji firmy są nam doskonale znane, ponieważ działamy w tym obszarze od kilku lat. Świetnie orientujemy się we wszystkich aktualnych procedurach i przepisach, uzupełniając swoją wiedzę wraz z ich zmianami. Dlatego korzystając z naszych usług, nie trzeba martwić się ewentualnymi nieprawidłowościami związanymi z tym obowiązkiem. Nasza wiedza pozwala na sprawny i prawidłowy przebieg rejestracji każdej firmy. Pomożemy jednocześnie w wyborze najkorzystniejszej formy rozliczania podatku, aby zwiększyć Twoje szanse na sukces. Podpowiemy, jak wypełnić formularze i doradzimy przy innych ważnych decyzjach. Wszystko po to, byś wkroczył na rynek pewnie i bezpiecznie.

Zapraszamy do kontaktu!

Co jest potrzebne do rejestracji firmy?

Do rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej konieczne jest złożenie wniosku w CEIDG – elektronicznie lub w urzędzie miasta czy gminy. W tym pierwszym przypadku należy go podpisać poprzez profil zaufany lub podpisem elektronicznym. Istnieje też możliwość rejestracji firmy za pomocą elektronicznej bankowości. Już nawet po kilku godzinach firmie może zostać nadany NIP i REGON.

W przypadku rejestracji spółki cywilnej również konieczne jest złożenie wniosku w CEIDG. Następnym krokiem jest podpisanie umowy spółki i zgłoszenie firmy do GUS oraz US w celu uzyskania REGON i NIP. Po nadaniu tych numerów wspólnicy muszą zaktualizować o nie swoje wpisy w CEIDG.

Pozostałe spółki, czyli jawne, partnerskie, komandytowe, komandytowo-akcyjne, z ograniczoną odpowiedzialnością i akcyjne, muszą zostać zarejestrowane poprzez wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym. Konieczne jest też zawarcie umowy w formie aktu notarialnego lub elektronicznie. Do KRS należy złożyć wniosek wraz z odpowiednimi formularzami (np. KRS-WB, KRS-WA – w zależności od rodzaju spółki) oraz uiścić stosowaną opłatę. Ponadto przedsiębiorcy muszą zgłosić się do ZUS, US i GUS.